2016. augusztus 18., csütörtök

Blog: Rosco Winggings halála

Mivel lehet feldobni egy haldoklót?
Az a súlyától függ.

Rosco Winggings egynyári maffiózó volt. Májusban kezdte pályafutását és alig három hónappal később, Augusztus 19.-én végére is ért. Még tudtam fogni a kezét, miközben tucatnyi lőtt sebből vérzett. A rendőrség értetlenül állt az eset előtt. Ilyet még nem láttak. Korábban én sem. Nem nálunk.

Az éjszaka is nyitva tartó boltba siettem, felvágottért. A rendőrség átellenben, tégla épületben. Én befelé tartottam, egy férfi lépett ki közben.Sosem láttam korábban.

Miközben én a sorok között válogattam, odakint fegyverek dördültek el. Eddig csak akkor tudtam vizelni, ha megfelelő helyen álltam, rákészültem és elengedtem magam. Most, kiderült, hogy gyakorlatilag akkor is képes vagyok rá, ha közben fejest ugrom némi toalett papírba és felhalmozott gyümölcsbe.

A pult mögött álló hölgy ugyanezt tette. Nem érdekes részletkérdés, ki utánozott, kit.

A rendőrség egy peren belül a helyszínre ért. Futva. A Rosco Winggings nevű férfi a bolt előtt haldoklott. Mikor kimásztam fedezékemből, beletenyereltem a vérébe. Megragadta a csuklómat és a fülembe suttogott. A rendőrség kérdezte mit. Nehezen hitték el, hogy a sokk miatt nem értettem semmit. Nem fogta fel az agyam.

Winggings csak elbúcsúzott. Én egy órát ültem egy kihallgatóhelyiségben és olyasmiket kérdeztek, amire nem tudtam megfelelően válaszolni. Egy másik helyiségben a boltos hölgyet faggatták. Kettőnk között ő járt rosszabbul... Hiszen ő beszélt is az áldozattal és volt kommunikáció.

A rendőrök árulták el, hogy Winggings éjszakai életet él és azon belül ismert figura. Mielőtt hazaengedtek, egy pszichológussal is beszélnem kellett, hiszen trauma ért és olyan vér száradt a kezeimen, amelyek nem jártak ereimben. Csak úgy engedtek haza, hogy ha tökéletesen érzem magam és, ha később eszembe jut bármi, akkor segítenem a rendőrség nyomozását, hiszen elképzelhető - nem mondod - hogy leszámolás szemtanúja voltam. Itt azért helyesbítettem, hogy szemtanúnak nevezni engem túlzás, mert az arcom többnyire egy kiló kopasz-barackban merült el, miközben történt a leszámolás. Legjobb esetben is csak annyit tudok mondani, hogy a lövés pillanatában még száraz nadrágban álltam egy bolt közepén, a következő pillanatban pedig vetődöm bármibe, amit magam előtt láttam. A boltban szerencsére nem árultak medvecsapdákat.
Ettől függetlenül megígértem, hogy jelentkezem, ha bármi eszembe jut, amit a haldokló mondott nekem.

Természetesen megígértem, hiszen jó állampolgár vagyok.
Azonnal szólni fogok, ha memóriámban felszakadozik a fekete függöny és eszembe jut bármi.

Pl. hogy az 5-ös úton hányadik kilométerkőnél kell megállni egy kicsit ásni, hogy az a táska Euro visszakerüljön a kereskedelem véráramába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése